Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jakubowie informuje, iż Rada Ministrów przyjęła projekt rozporządzenia Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej zmieniającego zasady naboru wniosków do programu „Dobry Start” na rok szkolny 2021/2022. Zasadnicza zmianą jest to, iż wnioski będzie można składać tylko w formie elektronicznej, a obsługą w pełni zautomatyzowanego procesu zajmie się Zakład Ubezpieczeń Społecznych.

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jakubowie informuje, iż Rada Ministrów przyjęła projekt rozporządzenia Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej zmieniającego zasady naboru wniosków do programu „Dobry Start” na rok szkolny 2021/2022. Zasadnicza zmianą jest to, iż wnioski będzie można składać tylko w formie elektronicznej, a obsługą w pełni zautomatyzowanego procesu zajmie się Zakład Ubezpieczeń Społecznych.

Nabór według nowych zasad rusza zgodnie ze stałym harmonogramem – 1 lipca i zakończy się 30 listopada.

Wszyscy rodzice od 1 lipca mogą, tak jak w ubiegłych latach, składać wnioski online:
• przez Portal informacyjno-usługowy Emp@tia
• przez bankowość elektroniczną
• przez portal PUE ZUS.

Więcej informacji: https://www.gov.pl/web/rodzina/program-dobry-start-na-nowych-zasadach

Accessibility
#header, .wpb_revslider_element { -webkit-filter: grayscale(1); filter: grayscale(1); }