Wójt Gminy Jakubów informuje, że istnieje możliwość ubiegania się o bezpłatne usunięcie przez specjalistyczną firmę pokryć dachowych zawierających azbest z budynków należących do osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej – w dwóch wariantach:
Wariant pierwszy: Firma dokonuje demontażu i utylizacji eternitu, a właściciel budynku dokonuje ponownego pokrycia we własnym zakresie i na własny koszt.
Wariant drugi: Firma odbiera i utylizuje zdemontowany dotychczas eternit.
Nabór wniosków wraz z załącznikami jest prowadzony w godzinach pracy Urzędu Gminy: od 7 stycznia 2025r. do 31 stycznia 2025r.
Informujemy, że w pierwszej kolejności usługa zostanie zrealizowana u osób, które w 2024 roku złożyły kompletne wnioski, a z uwagi na ograniczone środki z WFOŚiGW nie zostały wykonane.
Dodatkowo rolnicy, którzy korzystali z dopłat ARIMR na wymianę pokryć dachowych proszeni są o dostarczenie kopii decyzji o przyznaniu dotacji oraz wyciągu z konta bankowego, potwierdzającego wpływ przyznanej dotacji na konto rolnika.
Druki wniosków i załączników dostępne są na stronie internetowej www.bip.jakubow.pl oraz www.jakubow.pl, a także w Urzędzie Gminy w Jakubowie (pokój nr 5), tel : 25 757 91 50.
Uwaga: Realizacja przez Gminę Jakubów w/w zadania uzależniona jest od otrzymania dotacji z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.