W dniach 28 i 29 sierpnia 2024 roku Wójt gminy Jakubów Hanna Wocial podpisała umowy na realizację  na realizację zadania pn.: „Remont i przebudowa kuchni i stołówki wraz z wyposażeniem w Szkole Podstawowej im. Orła Białego w Jakubowie w formule zaprojektuj i wybuduj”, współfinansowanego z „Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych” –Edycja 8:

Wykonawcami przedsięwzięcia będą:

  • MEG DOMY Sp. z o.o. z Kielc – remont i przebudowa kuchni i stołówki w formule zaprojektuj i wybuduj za kwotę 1 211 000,00 zł,
  • Zakład Instalacyjno – Budowlany Eugeniusz Zalewski – budowa wewnętrznej i zewnętrznej instalacji gazowej za kwotę 592 815,57,
  • MORE BLUE Sp. z o.o. z Warszawy -zakup, dostawa i montaż wyposażenia kuchni i stołówki szkolnej za kwotę – 389 339,28 zł,

Całkowity koszt inwestycji wynosi: 2 193 154,85 zł

Termin realizacji zadania: do 30 września 2025 roku

Wartość uzyskanego dofinansowania wyniosła 1 864 181,62 zł.

Accessibility