Jakubów, dnia 2 stycznia 2024r.
IN.6232.1.2024.AC
OGŁOSZENIE
w sprawie usuwania pokryć eternitowych znajdujących się na terenie gm. Jakubów
Wójt Gminy Jakubów informuje,
że istnieje możliwość ubiegania się o bezpłatne usunięcie przez specjalistyczną firmę pokryć dachowych zawierających azbest z budynków należących do osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej – w dwóch wariantach:
Wariant pierwszy: Firma dokonuje demontażu i utylizacji eternitu, a właściciel budynku dokonuje ponownego pokrycia we własnym zakresie i na własny koszt.
Wariant drugi: Firma odbiera i utylizuje zdemontowany dotychczas eternit.
Nabór wniosków wraz z załącznikami jest prowadzony w godzinach pracy Urzędu Gminy:
od 15 stycznia 2024r. do 29 lutego 2024r.
Na podstawie złożonych kompletnych wniosków zostaną sporządzone listy rankingowe dla wariantu I oraz wariantu II.
Druki wniosków i załączników dostępne są na stronie internetowej www.bip.jakubow.pl oraz www.jakubow.pl, a także w Urzędzie Gminy w Jakubowie (pokój nr 5), tel : 25 757 91 50.
Uwaga: Realizacja przez Gminę Jakubów w/w zadania uzależniona jest od otrzymania dotacji z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.
Wójt Gminy Jakubów
/-/ Hanna Wocial