Procedura zakupu węgla:
- Wniosek należy złożyć do dnia 31.01.2023 roku.
- Weryfikacja wniosku, ewentualne jego uzupełnienie i podpisanie umowy określającej warunki zakupu.
- Dokonanie zapłaty za węgiel przez Wnioskodawcę powinno nastąpić na wskazane w umowie konto bankowe Urzędu Gminy w terminie 3 dni roboczych od podpisania umowy.
- Informacja telefoniczna z urzędu o zaksięgowaniu wpłaty (odbiór faktury) oraz wskazanie składu odbioru węgla.
- Odbiór węgla przez Wnioskodawcę za okazaniem faktury.
Sposób dostarczenia wniosku:
– wniosek można złożyć osobiście w Urzędzie Gminy Jakubów, ul. Mińska 15 w godzinach pracy urzędu tj. w poniedziałek 8.00-17.00, wtorek, środa w godz. 8.00-16.00 i piątek
8.00-15.00, czwartek jest dniem wewnętrznym;
– przesłać przez elektroniczną skrzynkę podawczą (EPUAP):
Nazwa instytucji na platformie EPUAP Urząd Gminy Jakubów
Adres skrytki na platformie EPUAP /14120802/skrytka
Korespondencja musi być opatrzona podpisem kwalifikowalnym, profilem zaufanym
lub podpisem osobistym.
– wniosku nie można złożyć telefonicznie;
– wysłanie mailem skanu lub zdjęcia podpisanego odręcznie wniosku jest niewłaściwe i nie spowoduje rozpoczęcia procedury zakupu węgla.
Opłaty z tytułu zakupu węgla na preferencyjnych zasadach
– koszt węgla to 2000 zł brutto za tonę i nie obejmuje kosztów transportu węgla ze składu wskazanego przez Urząd Gminy do miejsca wskazanego przez Wnioskodawcę;
– Wnioskodawca zobowiązany jest do odbioru kupionego węgla we własnym zakresie, niedopuszczalne jest dzielenie zamówienia.
Uwaga !
Nie należy dokonywać płatności za węgiel, dopóki wniosek nie przejdzie pozytywnej weryfikacji i nie zostanie podpisana umowa.
W przypadku pytań i wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny
257579190 w. 24 lub tel. 257579150
Wniosek i informacje dostępne na stronie internetowej Gminy (www.jakubow.pl) oraz w Urzędzie.